Monday, January 16, 2012

MAKSUD PEMBERIAN/HADIAH LELAKI KPD PEREMPUAN

|
|
|
|
|

Disebabkan ayat syima kata yang entry sebelum ni takut ada yang jadi sakit hati. LY dengan rasa bertanggungjawabnya menyimpan buat simpanan je lah....walaupun sebenarnya tak ada orang pun dekat sekolah tu tahu LY ni ada blog. What everlah kan....at least ada jugak yang baca tadi....


So sebagai ganti.....ni LY amek dari cik GKSB....
JAM TANGAN → Tanda mengingati setiap masa dan waktu ツ
✔ CINCIN → Tanda ikatan kasih yang abadi ツ
✔ GELANG → Tanda mesra ツ
✔ RANTAI LEHER → Ikatan cinta yang perlu perhatian ツ
✔ SUBANG → Tanda penghargaan dan penghormatan ツ
✔ KASUT → Sentiasa mengambil berat/prihatin ツ
✔ PAKAIAN/KAIN → Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu ツ
✔ PAYUNG → Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi ツ
✔ MINYAK WANGI → Tanda cinta ツ
✔ BINGKAI GAMBAR → Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan ツ
✔ BUKU → Bersifat terbuka dan bertolak ansur ツ
✔ BUNGA → Tanda perkenalan dan tanda sayang ツ
✔ COKLAT → Semanis cintamu ツ
✔ LAGU/CD/KAD UCAPAN → Mengabadikan cinta dan kenangan ツ
✔ SEJADAH DAN AL-QURAN → Tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat ツ
✔ HANDPHONE → Tandanya kau jangan lari dari ku!!!! Akan ku mencari mu walau dimanapun (melainkan kalau handphone itu ditutup) ツ

#Tetapi hadiah yang paling di nanti2kan oleh setiap perempuan adalah...
❤ MASUK MEMINANG → Tandanya dia serius dan betul2 ikhlas mencintai kamu ♥
apa2 je lah kan.....happy2 selalu.

2 comments:

Jia Nur Fizza said...

wahh so sweet..=)
what abt tedy bear...hehe

L said...

aku yg lelaki pun xtahu.. hahah

jom renung2 sebentar..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/kenapa-ilmu-itu-penting.html