Saturday, November 12, 2011

Sedih Kuasa-kuasa

Ini kisah sedih penghujung tahun sebelum cuti sekolah mula minggu depan.

Sedih kuasa satu bila dapat tahu kena jaga periksa SPM masa cuti sekolah ni.

Sedih kuasa dua bila dapat tahu sekolah yang nak di jaga tu dekat hujung peta PD.

Sedih kuasa tiga bila ketua pengawas kata sekolah tu ada sejarah rekod jenayah exam yang paling tinggi.

Sedih kuasa empat bila mengenangkan sejarah kawasan sekolah tu berdekatan dengan kawasan penternakan babi yang sangat sangat femes suatu masa dulu. (Kes JE tu kat kawasan ni lah)

Sedih kuasa lima bila nak kena keluar awal pergi tolong ketua pengawas ambil soalan exam dekat bilik kebal.

DAN....sedih kuasa epsilon bila ketua pengawas cakap...."sekolah ni habis exam 13 Disember 2012"
Makkkkkkkkk aih....orang lain habis jaga paper SPM awal je....7/12 tu kawan-kawan cikgu semua dah habis.....LY je yang terkontang-kanting nak kena tinggal kat PD ni lelama....

Sedih....sedih dan sedih.....argh.....

~batubersurat: sedih kuasa 7 megatron bila mengenangkan paper habis jam 4.30 tiap2 hari ~

3 comments:

NORHANIS SHUHADA AZMI said...

huhu..saya turut sedih kuasa 8 mengenangkan nasib kawanku ini..sabar ya kawan..

Lady Ya-alif-nuN said...

tgh sbr la ni anis....

therosputih said...

aku tumpang sedih kuasa 9 ye yan...