Thursday, February 24, 2011

Kad Jemputan dari Kekasih-tak-jadi

Seeeeeeeeeeddddddddddddddddddiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh....
Nak menangiiiiiiiiiiiisssssssssssssssssssssssss...................
Huaaaaaaaaaaaaaaaaa....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Guling-guling atas lantai!!!!
Kekasih-tak-jadi dah nak kahwin....
Kad jemputan beliau tu dah siap!!!!

Korang semua tolong bersedih untuk LY sekali okay.....

Hancur hatiku
Issskkkkkkkkkkkk...

Korang baca sekarang........hujung bulan 9 ni beliau nak kahwin tahu tak????
Sempat ke tak LY nak batalkan perkahwinan diorang ni...
Atau LY kena pasrah, redha dan berserah dengan kebahagian kekasih-tak-jadi LY ni??????????

Iskkkk.....sadiskan...

~batubersurat: patut ke LY hantar hadiah dekat Putera William nanti?~

2 comments:

dentist-to-be said...

buat gabra je kak yan..
haha

Lady Ya-alif-nuN said...

hhahaha....
nape x caya ke???