Tuesday, May 24, 2011

Hari ni dah Selasa....



Esok Rabu....

Lusa Khamis...
Tulat Jumaat...

Cuti...oh....cuti....I dream of you.
Holiday...oh...holiday....Aku mimpi kamu.

 Apa yang diri ini mahu untuk cuti adalah.

satay



Bubur jagung cik Jijah

cucur sampah@sayur + kuah kacang

kastard cair 
walaupun ada kastard beku
 
asam pedas ikan terubuk
**gua antara pemakan tegar ikan banyak tulang **

ikan bakar Pak Deris

and the most important thing I miss soooo muuuccchhhh
cekodok pisang yang hot sekuali
**mak kakak ipar LY pelik bila dia tengok LY makan sepinggan cekodok pisang ni tanpa minum air**

Owwwwwwwwwwhhhhhh.....saya rindu rumah saya.....
Saya rindu bau2 dari dapur mak saya :)

~batubersurat: dah berapa hari gua tak tepon mak gua sebab gua takut merengek minta itu ini dari dalam fon~

1 comment:

ismatulnabilaismail said...

ckodok cik cicah..
rindu gler..
ahaha..