Wednesday, March 21, 2012

Marah dan marah

Aku memang lemah dan kalah dengan sifat marah.
Marah selalu menang tiap kali bertandang dalam diri aku.

Hari ni, aku ketuk2 meja guna kayu meja yang dah  patah sampai telinga budak boleh pekak.
Aku jatuhkan meja dekat lantai sampai pecah.
Aku cengkam mulut budak yang tak reti diam.
Aku sua gunting dekat mulut budak yang bising tu.
Aku tarik rambut budak sampai nak tercabut kulit kepala.
Aku cubit telinga sampai nak berdarah.

Marah memang beraja dalam diri aku. Nak2 lagi bila hormon tak stabil. Jiwa aku lost!!!! Pagi2 bangun tidur, semangat berkobar2. tapi baru masuk 1 kelas, mood aku hilang dan terbang bersama dengan habuk lori yang lalu lalang depan sekolah ni.

Aku nak mencarut!!!!!
Yang bawah ni korang jangan baca!!!

Celllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaa
SIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllll
Gaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmppppppppaaaaaaaaaangggg
Tooooolllllllllllloooooooooooooolllllllllllllllllll
Badiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigooooooooooooolllllllllllll

No comments: