Monday, September 20, 2010

FB n P.Ramlee

"Dunia ini hanya palsu.....manusia berdusta...
Kebanyakan suka menipu......Gemar membuat dosa..."
ni status yang pertama kat FB untuk hari ni...
ape ke hal nya boleh buat status macam ni...
 chop3.....tak perlu pelik...
sebab aku memang suka buat status pelik2...
tapi status ni aku ambil dari rangkap pertama lirik lagu P.Ramlee 
aku tak ingat tajuk dia...tapi ni yang dalam cerita BUJANG LAPOK..
masa Cik Normah mengintip Ramlee yang nak jumpa Mat Tahir tu...
korang tau kan????
lagu tu la....
bila kita fikir2 kan balik..memang betul pon kan apa yang cuba P.Ramlee sampaikan dalam lagu2 beliau...(benda ni orang lain dah lama discuss...)
tak tau nak taip apa dah...hahah..
jumpa lagi.....
~notakaki:TV bukan cikgu yang baik~

2 comments:

dD said...

haha...setuju ngan "TV bukan cikgu yg baik"...sgt2 melalaikan...

Cik Ya-Alif-Nun said...

tu yg aku takut tu...
anak2 buah aku sumenye gile tgk kartun...
pening pale nak tegur....