Sunday, December 26, 2010

Lukut:: Entry pertama bersama angin pantai PD

Assalamualaikum dan salam sayang.

Tetiba LY update blog lepas kata nak rehat sehari dua.
Apa kes...
Huhuhu..

Okay2...kala waktu ni, readers mesti tengah pulun tengok Final pertama Piala AFF Suzuki Malaysia lawan Indonesia.

Tapi, LY buat kerja lain.
LY bertandang dekat rumah cikgu Fiza. Tengok dia kemas barang.

Kat sini, LY nak cerita.
Semalam, LY dah sampai Lukut - kemas rumah -rehat -
Thanks kepada famili LY....abang kakak, kakak ipar, abang ipar, adik2, anak buah, mak abah...

Azab jugak nak bersihkan rumah tinggal ni.
Tu pun nanti LY kena lah bersih kan mana2 yang belum bersih.

Housemate LY pun dah sampai.
Ni LY update guna lappy Fiza.
Dia tengah kemas2 barang lagi.
kawan2 lain pun LY dah jumpa.
Esok nak pergi sekolah.
Ada meeting.
Yang penting, LY nak tengok meja dekat bilik guru.
Lagi sekali tu nak kena kemas.

Meeting2...tugas2...nanti lain masa LY fikirkan.
Sekarang ni fikir, macam mana nak tidur seorang diri di rumah baru (tipu!!! Housemate kat bilik sebelah je pun)

Apa2 hal pun. Doakan LY selamat dekat sini.
Nak berdepan dengan sekolah yang ranking ke berapa ntah dia punya masalah disiplin.
Jangan yang pertama sudah!!!!!!!!!!!!!!!

LY nak chau dah.
Kompom lepas korang tengok bola, tetiba korang nampak entry baru LY.

Huhuhuhu...
Selamat malam semua.
Semoga sentiasa di bawah lembayung rahmat dan kesejahteraan Ilahi.

b/s: semalam along n family yang temankan Ly tidur kat sini~

4 comments:

dentist-to-be said...

selamat menjadi guru kak yan...
pasni boleh rr ucap slamat hari guru..
huhu

dD said...

klo ko tkot nk tydo sorang2 ko on lappy n berblogging~~~hehehehehe

shahjiehan said...

klo x de along,tido ngan sapa?

Azlin Hashim said...

SELAMAT BERJUANG!!!!!