Friday, November 5, 2010

:: mak minah bukan jiran Lady Y ::

mau bikin apa
mau bikin apa
mau bikin apa ni mak minah oi....

HAZABnya lah menunggu keputusan KPM ni....
microteaching punya hal tak buat apa2 pun lagi ni....
nak ajar apa nanti ni...

HATI oh hati....
pe nak jadi nih!!!!!!!
feeling oh FEELING...
meh la datang...
masuk ke dalam jiwa dan sanubari...

kepada doraemon....keluarkan barang ajaib untuk mengklonkan diri Lady Y ni...
malas rasanya nak ke Melaka...
macam HAPER je nak buat microteaching bagai orang MARA ni....
bagi je lah interview terus....
Lady Y ni dah la pemalu nak mengajar depan orang yang Lady Y tak kenal....

hahahahhaha........aaaarrrggghhhh (Lady Y kena histeria)

~batubersurat: Lady Y tengah zero duit sekarang ni....sebab tu malas nak berjalan~

2 comments:

dD said...

lady Y..go go chayOk...selamat bermicrotecing...mek ady disini hanya bermicrowave sajork....sedey..:(

Cik Ya-Alif-Nun said...

ok2....ny Lady Y cuba ok...