Sunday, October 17, 2010

Aqiqah AJAS 2

Toing...toing...toing....
Tu sound effect yang aku tengah layan sekarang ni...harap maklumlah...banyak binatang hijau dekat belakang bilik aku ni....

Sebenarnya tak ada mood nak story molly. Tapi buat2 ada story je lah kan....
disebabkan mengalami kesulitan meng-upload gambar dekat FB beberapa hari ni...so aku upload kat sini je la gambar yang aku ambil untuk majlis aqiqah AJAS Ahad lepas....
So ni la sambungan untuk entry yang sebelum ni....

 Korang ingat tak phrase pasal pisau tajam dalam entry lepas.....Nilah pembikinnya...
Uncle a.k.a Andak aku ni....
 Objek yang nak di ambil adalah buai besi ni...tapi ada jugak yang nak join glamor....

Kenal lagi kan...Ayah Lia a.k.a Along tengah set-up buai untuk AJAS.....
 Sementara tunggu buai siap....kita prepare ni dulu...TEMPAT LETAK RAMBUT PENGANTIN KECIL...
yang berukir tu...kalimah basmallah dan nama AJAS....
Ni hasil kerja pembuat pisau tajam yang di atas.....
Taaaadaaa.......buai dah siap....

Itu je untuk entry ni....esok sambung lain plak....tak larat lah mata ni....mengantok......!!!

~futnot~beratur panjang masa pulang jubah dekat UPM tadi~

No comments: