Tuesday, October 12, 2010

Gua nak bagi tau lu olang


HEEEEELLLLLOOOOO....
Dah berapa kurun gua tak menyemakkan gua punya blog ni dengan barisan ayat2 merapu........

Entry ni gua tak ada feeling meeling nak merapu meraban macam selalu...

Gua nak bagi tau lu orang lewat seminggu ni gua sangat2 BZ (nak cakap sibuk lu orang bukan suka gunakan!!!)

Gua nak bagi tau lu orang lewat seminggu ni gua sangat2 penat (tu pasal otak jem nak type entry)

Gua nak bagi tau lu orang lewat seminggu ni ada dua event besar gua dah settlekan...

Gua nak bagi tau lu orang, gua belum mampu nak keluarkan entry pasal events yang gua dah settlekan tu...(gua harap lu orang sabar lah ye.....)

Gua nak bagi tau lu orang, ada beberapa hari yang bakal mendatang ni pun akan BZ dan akan menyepi lagi....
Bila mana lu mau post entry kalo lu BZ????

Gua nak bagi tau lu orang, yang gua sangat2 nak tidur awal malam ni....(mata gua dah kuyu....gua taip entry ni pon sambil meniarap je....)

Dan GUA NAK BAGI TAU LU ORANG GUA MENGANTOK GILA BILA DENGAR DIALOG DAN BACKGROUND MUSIC SI CAPIK....(lu orang kene ingat hari ni hari Selasa...jam berapa sekarang ni....lu pikir la sendiri..!!)

~notakaki: malam ni ada LBS.... belum boleh tidur awal lagi...~

No comments: