Tuesday, October 26, 2010

:: Jom mengurat ::

Kita menang...kitalah juara....

ape kejadah aku ikut lagu yang Ada nyanyi ni....
esok rabu kan???
esok aku nak keluarlah...
esok aku nak  turun town kajang kejap...

esok pagi2 lepas subuh, aku tak nak tidur...
esok terus buat kerja rumah...
esok dalam kol 9 nak pow datin not merah sekeping dua buat belanja....

 
esok aku nak pergi gegar bank maybank...last week nak pergi tak jadi...
esok aku nak mengurat abang bank yang pakai baju kaler biru...aku nak suruh dia tukarkan kad ATM aku yang dah berkarat ni...

esok aku nak masuk metro kajang....
esok nak usha wayang cabuk metro yang tak kedap bunyi tu....
esok nak layan movie....dah berbulan aku tak pecah panggung...
esok nak layan apa2 citelah yang nak rolling jam 12 atau 1...tak ada citer cina, aku layan omputih, takpun layan tamil ke...biar panggung sebelah, merana dengar trangtangtang bunyi citer tamil...hahaha...

esok nak melepak dalam kedai smart...nak baca sinopsis novel baru...
cukup duit rembat seketul...(kalau macam tu kena pow not biru besar).....

blogger/reader yang free esok, jom jumpe...aku pakai baju putih seluar hijau beg oren tudung krim kasut nike putih.

~futnot: jom teman datin tengok Si Capik, nanti boleh pow dia lebih2 sikit~

No comments: