Thursday, January 27, 2011

MangsA

Hari ni Khamis.
Kelas mula jam 9:30. 
Sebelum masuk kelas nak marah2 budak untuk dijadikan mangsa hari ni, kita cari rakan kerja dulu untuk kita mangsakan.

Tak percaya????????

.
.
.
.
.
.
.

Nah, hammmekkk  ko!!!
[korang tengok betapa jauhnya beza mata LY dengan cikgu Badrul]

Mangsa dalam kelas hari ni.

[gambar adalah dilarang untuk ditayang]
Tapi yang jadi mangsa paling teruk hari ni adalah benda dekat bawah ni.
[nilah mangsa paling teruk.....rotan LY]

Apa yang teruk????
Meh kita tengok dari dekat.
Korang perhatikan bahagian tengah rotan.

[nampak tak??? tu cikgu Badrul tengah tanda kertas BM kelas bebudak dia]

Nampak tak apa2 dekat gambar atas tadi???
Meh agi dekat.
.
.
.
.
.
.
.
.

[korang nampak tak??? kesian kan rotan LY....terbelah tengah jadinya]

Macam mana nak rotan budak lagi lepas ni. Rotan ni dah tak power lepas kena tampal dengan solitap. Tak padu bila hentam2 ni. 
LY rotan budak sikit je. Tapi yang jadi sampai pecah ni sebab LY rotan ke papan hitam nak suruh bebudak diam. Adalah dalam 10 kali LY hentam dekat dinding kuat2. Dahsyat tak LY????
Tapi bebudak tak makan saman. 5 minit je diam, lepas tu jadi macam dekat kilang proses kelapa sawit balik!!!

[ni mangsa karangan...kesian cikgu nak menanda]

~batubersurat: esok nak balik kampung~

1 comment:

dentist-to-be said...

kak yan garang.. haha..
sampai tebelah tengah rotan tu..