Monday, January 31, 2011

To ....

31/1/1987.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
31/1/2011

Selamat hari lahir kepada orang yang saya suka cari pasal sampai dia remove saya dekat FB, lepas tu block dekat FB, lepas tu add balik dekat FB, lepas tu unblock saya dekat FB.

Selamat hari lahir kepada orang yang dulu pernah satu kelas dengan saya masa sekolah rendah, masa sekolah menengah (form 2 kita duduk sebelah-sebelahkan).

Selamat hari jadi kepada gadis kecil comel rendah dari saya yang dulu tinggal dekat depan padang awam. Sekarang saya tak tahu dia tinggal dekat mana.

Selamat hari lahir kepada kawan saya yang TERA(10 kuasa 12)  kuat emo bila saya kacau dia dekat FB. 
Selamat hari lahir kepada kawan saya yang kali terakhir saya jumpa masa bagi kad jemputan kahwin Leha masa bulan November tahun lepas.
Selamat hari lahir kepada salah seorang kawan yang jarang saya jumpa dalam tempoh tiga tahun.
Selamat hari lahir kepada kawan saya yang bila saya tanya jawabnya sepatah dua bila berdepan. Banyaknya angguk dan geleng sahaja. (masa zaman sekolah....sekarang tak sempat nak tanya sebab tak jumpa)

Selamat hari lahir kepada HAFIZAH MOHD JAMIL.
Semoga bahagia bersama keluarga dan tunang tersayang. Semoga cepat2 melangsungkan perkahwinan. Bagi tahu awal2...manalah tahu aku kena pergi kursus ke nanti kan.....boleh jugak aku kirim kan hadiah dan doa supaya majlis kau berjalan lancar. Semoga Allah murahkan rezeki kau. Semogoa Allah melapangkan dada kau bila di timpa masalah. Semoga dipermudahkan urusan dunia akhirat. Semoga menjadi kesayangan semua. Semoga diberkati setiap perjalanan, tindakan dan perbuatan.

Salam kemaafan untuk semua keterlancangan kata2 yang pernah aku lontarkan. Salam kemaafan andai ada hari yang kau membenci diri aku. Salam kemaafan dari hati yang paling dalam.

Semoga bahagia di hari ini.

Tulus Ikhlas,
Norazian Ramli.
Batu 23, Kampung Sungai Lui.

~batubersurat: kepada pembaca blog ini, LY ucapkan selamat hari Isnin~

No comments: