Tuesday, January 25, 2011

Rampasan pertamA


Hasil rampasan sewaktu masa Sains 1 Mutiara. Kalau nak bawak tu, janganlah jakun sangat nak tayang2 kat kawan.....kan dah kena rampas dengan cikgu yang sangat rajin meronda bila anak2 murid berkumpul ramai2 ni.....
Korang nampak tak???
Jom zoom tegok apa yang ada dalam plastik kuning ni
.
.
.
.
.
.
.


Korang boleh teka kan????

Meh tengok yang lagi dekat
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ni lah hasil tangkapanya.....iaitu 2 ekor ikan laga.....
seekor harga RM 1.50.
Ada siapa2 nak bela????
Hentikanlah angan2 tu sebab kalau dapat nanti LY akan beri kepada Kelab Ikan Hiasan sekolah.

Kawan2 lain, apa rampasan pertama korang?????

~batubersurat: LY ambil video budak 1 Nilam main2 masa LY mengajar...nak dijadikan bukti bila panggil mak ayah diorang datang sekolah nanti~

3 comments:

Nurhasyimah Musa said...

giler ah! ikan laga diorang bawak g sekolah!huhu...

dentist-to-be said...

kak yan garangnyer.. haha..
mule2 bace ingatkan henpon..
ikan lage rupenyer.. haha

Lady Ya-alif-nuN said...

syima: sila percaya...
dtb:sikit2 je grg....